wtorek, 9 września 2014

3. Gąsieniczki koralikowe - catepilar

....jedyne robaczki, których my kobiety nie omijamy z daleka :)
Wykonanie takiej postawiłam sobie za cel zaraz po wizycie u Weraph (wzory Weroniki znajdziecie tutaj). Wyglądają urzekająco, a dodatkowo są bardzo funkcjonalne. Dwustronne bransoletki, w których kolory dobieramy według uznania w każdym zestawieniu wyglądają dobrze. Jak dla mnie rozwiązanie idealne jeśli chodzi o codzienną biżuterię.

Dla tych, którzy nie wiedzą - technika wykonania jest dokładnie taka sama jak w przypadku zwyczajnego sznura koralikowo - szydełkowego. Płaski kształt to wynik zastosowania (oprócz owalnych koralików) koralików magatama.

p.s. podziękowania dla Weroniki za pomoc i odpowiedzi na milion moich pytań, zadanych jeszcze zanim zabrałam się do pracy nad moimi robaczkami. Oto one:

Użyte materiały:
Toho Round 11o - Opaque Jet, Toho Round 11o Luminous Neon Orange, Magatama Opaque Jet 3mm




Użyte materiały:
Toho Round 11o - Opaque Jet, Toho Round 11o Silver- Lined Milky Lt Jonquil ( wyglądają jak białe, ale w rzeczywistości mają żółtawy odcień), Magatama Opaque Jet 3mm

Poniższą bransoletkę robiłam jako pierwszą i najbardziej mi się podoba. Do jej zrobienia użyłam kordonka w kolorze intensywnej zieleni (miałam do wyboru tylko ten i biały), który od strony ze wzorem lekko przebija, dając zaskakujący efekt.

Użyte materiały:
Toho Round 11o - Opaque Jet, Toho Round 11o Metallic Iris Purple, Toho Round 11o Gold- Lined Rainbow Black Diamond oraz Magatama Opaque Jet 3mm


Kolejny cel już obrany... zaglądajcie :)

1 komentarz:

  1. prześliczne...
    - muszę się nauczyć robić Takich cudeniek-

    OdpowiedzUsuń